yeeeh i´m back !!

Tjena mitt bena snyggis !

sitter just nu här har ingenting att göra är bara väldigt nervös !!
imorgon på fredag är det korsbacka marran ( 8 km ) herregud
jag har inte tränat eller sprungit på 3 hela veckor , baaaaad baaaad baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad ...

jag har ju sprungit den förut och det har gått bra , vann av alla sjuor :D
men nu är jag säker på att det inte kommer gå lika bra .
hihi ja jag inte bra självförtroende .

jaja jag ska kämpa och jag ska klå min tid ( vilket jag inte kommer )
förra året hade jag massor av mål , nu har jag INGA !
jag skiter i hur det går faktiskt ! 
 
vill ni veta vad jag sprang på ?? hehe nä





nu ska jag nog städa måste sluta tänka på marran !

jag önskar alla på korsbacka lycka till imorgon !

och vicki jag saknar dig mest i hela världen ! älskar dig !

gå gärna in och kolla på hennes blogg 
hon bloggar om allt och har jätte bra tips !
dessutom så uppdaterar hon super ofta :)
jag älskar hennes blogg , läser den varje dag .



Kommentarer
Postat av: Viktoria

ÅÅ du är värkligen bäst! Älskar dig! Din blogg är också jättebra läser också den varje dag!! :) Och vi måste bestämma någon dag vi ska va för det var aslänge sen!

2011-05-19 @ 20:42:21
Postat av: Becka

Åh du är så gullig !! <333

Ja det måste vi :D

2011-05-20 @ 06:34:10
URL: http://bbbeckaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0