Möööndag .

Har faktiskt inte berättat för er vad jag gjorde igår ?

igår så blev jag konfimerad (jag har gått torsdags konfirmation)
så sen var här ju gäster hela kvällen och sånt :D

det var skit kul :)<333
och såklart fick jag massor av presenter , jag kommer visa upp lite av det sen !

jaja det känns sjukt skönt att det är över , så hinner jag lägga mer tid på handbollen .

hehe känns faktiskt lite konstigt att aldrig mer gå på konfa träffarna , både postitvit och negativt :)

ni som läser vickis blogg , vet ju redan att jag konfirmerades då :D

nu MÅSTTTTE jag plugga , har mycket läxor som jag inte börjat på än  ;)

pusssss.

JAG FUNDERAR PÅ ATT BYTA BLOGGPLATS TILL DEVOTE ?
VAD TYCKER NI ? SKA JAG TESTA ?
KOMENTERA OM DU VILL :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0