Lever jag ?

Haha nästan man kan tro att jag inte lever , Nädå jag har bara haft mycket att göra ! Igår ( fredag) : så hämta pappa och jag Karros studentskylt :D Sen på kvällen skulle vår klass till skolan och "sova" över där :) Hihi vi hade det sjukt kul , eftersom skolan är ganska stor ;) Sen typ vid 12 så släcktes alla lampor :D ännu roligare !! Vi gjorde sjukt mycket ändå , så det var lyckat !! Sen så typ vid 06.00 så gick jag och några andra tjejer och la oss ! Vi var såklart dem sista tjejerna ;) Killarna sket i att lägga sig ;) hahaha .... Sen gick vi upp kl. 8 !!!!!!!! Jag vet , nu tänker ni att jag sov två timmar , om det bara hade varit så mycket , det blev nog lite mindre än 2 h ;p Haha fast jag är inte trööööött :D Så det märks inte så mycket ! Nu ska jag fixa lite på mitt rum , saker överallt :( Glöm inte morsdag imorgon :) puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0