jävla skit , redan söndag !

Halli hallå gullepluttar !

Har haft jätte mycket att göra , så jag har inte haft tid att blogga tyvärr...
igår var jag borta hela dagen , men på kvällen så var jag och mamma snart på nova först
sen så stack vi in till lund och så en konsert som var sjuuuukt bra :D
hihi skit kul !

sen idag var vi iväg och kolla på kläder till min systers student och nu sitter jag hemma och ska plugga ;)
hihi inte skol plugg utan moppe plugg :)
hahaha fast snart kommer nog pappa och då ska vi köra och fixa en liten sak ;)
hihi lite smått hemligt , eller ja inte spec. men kan nog inte skriva här
för man vet ju aldrig vem som läser !!

måset bara berätta att jag och min syster trodde det var morsdag idag , hahahahahaha !

puss och hej !

hoppas det går bra för laget i Aranäs , och jag saknar min vicki aldelles för mycket !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JÄVLAR VILKEN GAMAL BILD , TYP 13 ÅR !

A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0