Torsdag

Hejsan hoppsan ! Kom typ precis hem från inventeringen :) inventering för er som inte vet = att man räknar alla saker på Willys , ja alllllt , det är skit trisst och as jobbigt ! tror inte riktigt ni fattar men man räknar alla smörpaket, alla glassar osv.... jaja vicki gör det lättare för mig , eftersom vi har kul ihop :) idag fick vi låna 5 kr av hon i kassan för att hämta en vagn , sen skulle vi gå ut och lämna tillbaka den , ja vi frågade inte om vi fick gå ut , varför det lixom ? sen kom 2 från laget ut och bara " vad ska ni , allaa är skit sura på er ? " hahahahah , vi skulle ju "bara" lämna vagnen , jaja personalen tycker nog inte om mig och vicki ;) det finns massor av berättelser men jag tog den nyaste ... ! efter det gick vi en kort stund på centan , vip kväll , you know :D fast vi hann inte så mycket , det var desutom inte jätte mycket rabatt , men vi fi rabbatkuponger , yeeeeeeeeee :D<3 kan ju använda dem när jag proar nästa vecka ;)<33 Igentligen har jag mycket att göra just nu , men jag orkar inte . ska på konfa läger imorgon , buhuhuh :( jag har inte gjort mina uppgifter eller packaat , mycket bra Rebecka ! hoppas jag hinner imorgon . ja annars ser rummet ut som skit , måste nog städa , fast det är inte lönt , stökar ju till direkt ? nä jag tror jag städar lite ändå , duktig som man är :) <33 glömde berätta , när jag och vicki gick ut från centan så var det en ganska djup vattenpöl , vad gör jag ? Trampar rakt ner med mina convers ;) just meeeeeee . blev shiiit mycket text sorry . varför är jag inte trött , är helt pigg !? imorgon ska jag på körlextion , ihhhhhh jag kommer döööööööööööö ! PUSS

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha ja inventeringen var jättekul! Haha ja menar det verkligen (typ) haha nä men det blir mycket roligare med dig! <33 :)

2011-04-03 @ 21:01:09
URL: http://vickivicki.blogg.se/
Postat av: Becka

Ja det var mycket roligare denna gången , specielt

När den blir sura ;))

Hihi aww jag håller med ! :)

2011-04-03 @ 23:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0