snart 15

Tja bloggläsare !

idag har jag varit på moppe teori för tredje gången och även sista :)
har kvar tre kör lektioner också ... :)

imorgon så fyller jag år , fy fan vad konstigt det känns , varför är det alltid så ? :P
fast självklart ska det bli kul :D

om jag hinner ska jag blogga imorgon , nu måste jag göra läxan , fast jag kan nog inte det för mamma stack precis , hihi läxan är att ta reda på lite saker när man föddes ... :P
och jag vet ju inte precis så mycket !
jaja får ta det senare ikväll , senare ....

då får jag väll istället städa mitt rum , tråkigt men sant :/

pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssss .


Kommentarer
Postat av: Vicki

Vad fina jeansen var! :)<333

2011-03-22 @ 07:02:17
Postat av: becka

hihi tack :)<33333333333

2011-03-22 @ 15:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0