min söndag .

Tjena :)

idag har jag spelat match och jag kände mig inte alls bra i början kände mig helt yr och allmänt dålig , men sen mot slutet släppte det , men jag vi förlora med ganska mycket ;)<3
jag var jätte taggad men såklart kände jag mig inte bra ....
åh jag hatar vara förkyld -.-

efter matchen så åkte jag och älsklings vicki till entre , yiihooo :D
ja när vi skulle äta så åt vi på sunset (typ som subway) så får man bestämma vad man vill ha i och så fråga han om massa äkliga saker typ som oliver så jag sa ju nä på jätte mycket sen han bara "äter du så här lite hemma också ? "
för fan , jag kankse inte tycker om det bara! blää nu hatar jag han förevigt :)

så gick vi där några timmar sen skulle vi sätta oss i typ en soffa men den såg jätte äklig ut asså massa skräp och sånt så vi tveka lite , haha så kom det en utlänning och bara "asså varför sätter ni inte er , är ni rädda för landet eller ? "
haha "okej" det är nog du som borde vara rädd för landet , detta är vårt land :P

haha erkänn lite kul ;)



jag ska fota lite vad jag köpte, lägger in det snart !!!
i promise you .

kyss o hej leverpastej !

Kommentarer
Postat av: Vicki

Tack gumman för idag! Jätteroligt va det :) <33333

2011-03-20 @ 22:14:20
Postat av: becka

tack själv gumman :)

ja det var skit kul , hihi :D<3333333333

2011-03-21 @ 19:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0