Lördag !

hihi jag och mamma var och shoppade idag :D

jag hittade äntligen ljusrosa convers !!!!!!!!!!
så jag fick dem , hihi :D

köpte lite annat också :)

ussh jag är förkyld och jag hatar det mest i hela världen :( , jag vill värkligen spela imorgon inte en chans att min förkylning vinner över min vilja ;)

jag och vicki skulle igentligen shoppa innan matchen , men hon kom på att centan inte öppnar förs 11 så det blir inget , men vi ska till malmö nästa vecka istället , yiiiiiii :D

jag är så jäkla trött&sliten , vaknade typ 6 idag för jag var så jävla förkyld sen kunde jag knappt sova -.-
så typiskt när man kan sova länge .

kollar ni på melodifestivalen ? inte jag det är så tråkigt ...

/beckabus !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0