Ledig imorgon :)

Heeeeeeeej :) Ledig imorgon , riktigt skönt :)<333 Har dock lite arbete som måste göras ! Denna veckan har vår klass jour , det är att man Hjälper till med olika saker i skolan ;( Fast Linnea & jag satte att vi skulle vara i matsalen Imorgon när vi är lediga ,så ser det ut som vi har Gjort något (Y). SMART:D Jag har börjat få panik över prao , jag tycker det Ska bli jätte skönt men jag vågar inte :/ Fösta veckan är inga problem för då är jag och Elin på samma ställe :D Men sista veckan ska jag proa själv , ihhh Åhhhh jag vågar inte ............ Jag klara inte av att vara med personer jag inte känner :(<3 Mesig jag är ! Jag vill inte längre , varför är jag så rädd för det ? Alla andra klarar ju det , men inte jag :( Hur ska jag överleva ?! Nu ska jag städa mitt rum , sen duscha ,mmmmmh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0