idag är det tisdag :)

Heeeeeeeeeeeeej !


haha nu ska jag berätta varför jag hatar vår so lärrare :)
hon är gammal .

och idag hade vi även henne i tyska !

-detta är väll sjuor ?
-nej vi är åttor
-men ni har väll inte beyg nu i 7an
-ehh vi går i åttan
-men ni får väll inte betyg i 7an
-vi är åttor !
-ja då ska jag ropa upp er , 7a
-asså vi är fortfarande åttor ................ -.-

så jävla trögggggggggggggggggg !
sen är vi typ 35 i vår grupp , alla från olika klassen , det tog ju jätte lång tid för henne att ropa upp oss , så var vi äntligen klara !

- ja det kankse är bäst jag upprepar så det bli rätt .

för fan NEJ !!!!!!!

sen  slutet hon bara :

- ja jag har satt betyg på er nu , jag kollar om ni arbetar !

men kom igen du är en vanlig vikare , varför bryr du dig ????????

ja jag hatar henne till 100 % , jävla kärring ;)

i so har vi också henne , så sätter hon "poäng" alltså om man svarar på en fråga så får man 1 streck osv.
sen var det en som inte hörde frågan , ja då fick hon minus "poäng" HAHAHAHAH ;D
asså helt sjuk i huvudet :O

jaja jag ska släppa det , det hjälper ju inte mig precis :(

Jau vad skulle jag berätta igentligen ?

nä nu ska jag städa mitt rum , stökigt ....................
PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Vicki

Haha hon verkade som en bra lärare. hahaha :) <333

2011-03-15 @ 21:58:16
Postat av: becka

haha helt perfekt ju ;)

prov imotgom fickvci reda på idag också!

2011-03-16 @ 16:07:47
Postat av: Vicki

ÅÅ fyy vad jobbigt! :( <333

2011-03-16 @ 17:40:21
Postat av: becka

hehe japp , fast vi fick ha antekningar men inte lätt att hänga med när hon babblar :P

2011-03-17 @ 20:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0