Förlåt .

Förlåt att jag bara har gjort mobillbloggar den senaste tiden , men jag har inte hunnit sitta vid datorn !

nu ska jag göra ett riktigt inlägg .

ledigt idag ju , skööööönt :)

kanske ska ut och springa sen , om jag orkar .!
annars ska jag plugga moppeteori , vilket behövs , ska köra med körskola på fredag ! ;)
hoppas ni håller tummarna för mig !

min helg ser jätte tråkig ut för jag,Frida&Elin ska på konfa läger , det är ju kulo att träffa dem , men inte konfa . -.-
vi åker på fredag typ halv 5 , tråkigt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


om ni vill veta har jag 3 skoldagar kvar sen är jag ledig från skolan 3 hela veckor !

prao 2 veckor , sen lov ! :D<33
wiiiiihooooooo , jag ska njuta !

nu ska ni få två bilder , har bara testat iphone kameran , hihi .



haha vad säger ni  bra/dålig kamera ? ;)<3

puss , ska äta frukost nu

Kommentarer
Postat av: Vicki

Så bra bilder kameran tog! :) Fast jag tror nog faktiskt att det beror på vad man fotar så när du är på bild blir ju alla bilder bra vare sig det är en bra kamera elr en dålig :)<3333

2011-03-29 @ 17:02:04
Postat av: Vicki

Förlåt att jag inte svarat på ditt sms när vi hade samling men min mobil är urladdat så jag tänkte att då kan jag ju skriva det här istället om det skulle vara så at du skulle gå in här och kolla hihi :) <333 Vi har i alla fall samling 18.30 :) Puss ses snart

2011-03-29 @ 17:11:26
Postat av: Becka

Det gör inget , jag kollade bara på laget ;)<33



Naaw tack så mycket :)<3

Haha du e rolig du ;)

2011-03-30 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0