är det en vanlig dag idag ?

Heeeeeeeej :D

idag är jag jätteeee glad , har nog aldrig varit så här glad :D
idag fyller jag år , yiihoooo :)

ni kankse vill veta vad jag fick ?

hehe jag har inte fotat det än , men jag kan berätta ?

jag fick tröja,armband och boste som gör håret sjukt lent , sen har mamma&pappa beställt en iphone 4 , sjukt förvånad endå :D:D:D IDAG ÄR JAG GLAD !

plus plus plus kolla vädert ? helt stålande , kunde jag få en bättre dag ? :P

hihi nu ska jag svara på alla grattis på facebook hihi , lär ju ta tid , men tack så jätte mycket alla , och alla som kommer fram i skolan , blir glad för varenda ett :D<333

hihi , fy fan vad glad jag är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0