15 years old :)

ska först säga förlåt att jag varit dålig på att blogga !
jag hade mycket igår eftersom jag fyllde år , och idag har jag vatt i skolan till halv 5 , jag vet helt sjukt :(
vi hade konstnärs sak så ja ...
efter det följde jag med alice hem och har varit där tills typ nu :)
vi gjorde inte så mycket , men det var sjukt nice endå<33


just ja , igår spela jag även match och vi vann , efter match så fick jag en present av vicki , hon är väldens underbaraste vän , du gör mig alltid så glad :D<333 i love you most !
ska lägga in bilder strax på vad jag fick , jag blev jätte nöjd !

nu ska vi snart äta tårta , urrk ... hihi just me , jag tycker inte om tårta !
puss så länge bloggläsare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0