vicki är bääääst !

Tjenis penis ;)

hahaha idag var min prao redigt kul , vill ni veta varför ?
jo idag var jag med en halv galen kille , han tycket att jag skulle köra en el-bil :D
så vi körde till ett öde ställe och så körde vi upp på ett tak , och där körde jag :D
sen körde jag ner för stor backe också , fyyyyyyy fan vad cool jag är ;)
haha det var sjukt kul iaf !


Yes, sen efter prao gick jag till station , skulle ju möta vicki vid pressbyrån , haha och ja vi stod och vänta på varrandra !?
vicki skicka att hon var där och jag svara att jag också var där ! fast vi såg inte varrandra ?
och vi kunde inte hitta varrandra tills vicki kom på att det fanns två pressbyrårar :D
hahahhahah det var såååååå jävla kul :)

sen åt vi kebabrulle , gott !
och efter det åkte vi till nova och shoppa , kolla bilderna sen !!
haha jag och vicki är alltid lika knäppa , sa nog inte så mycket seriöst till varrandra idag ? <33

måste bara berätta att jag gjorde en sak på en hemsida , där man skrev hur lång man var och hur mycket man vägde ?!
och det kom att jag var under viktig ( behövde gå upp 6kg ) :O
men jag är faktiskt inte underviktig , hoppas jag :)
haha skoja klart jag inte är det , det är fan äkligt :)
varför berättade jag detta ?


detta köpte jag today :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0