Tjaaaae :)



visst är jag duktigt ?
höhö det är såklart inte jag som ritat , kan fan inte rita ett skit ;)
denna har Frida ritat , detta är såklart bara jätte liten del av det hon ritat men det är så fint !
jag är väääääldigt avundsjuk vill också kunna rita sådära :)<3
jaja Frida är bäst på att rita .

förlåt Frida vet att du inte gillar mig nu , men det är du är världsbäst på att rita , jag kan ta bort den om du absolut inte vill !!



yes imorgon blir det vicki , yeeh :D
vi ska till centan efter skolan , sen får vi väll se vad klockan blir :)<3

lördag : shoppa med mamma, kolla efter konfa klänning !
           kvällen blir det kompisar
söndag: bio med amanda !! mohahaha ni har ingen anning vem det är va ??

puss och haj , nu ska becka till duschen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0