Påskafton

Förlåt för dålig uppdatering !

idag kom min vicki hem , mmmh vad jag saknat dej <3
idag har jag vatt snabbt på centan , hittade ett par skit snygga solbrillor !
har tyvärr ingen bild på dem eftersom jag tog sönder dem på typ en timme , dyra brillor det ja ;)
jag råkade såklart sätta mig på dem :( måste köpte nya ! <3
det värsta var att det var rea på dem och dem kostar 200 kr :( varför är jag så klantig !?

jaja dem var jätte fina iaf ... rip
hahahahahah !

imorgon så ska vi ha gäster och jag ska träffa en 2 månader gammal bebis :D haha .

nu måste jag nog städa om det ska komma folk imorgon :)
puss snyggisar !


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Har saknat dig med älskling! <333

2011-04-25 @ 10:27:29
Postat av: Becka

Du är bässt <3

2011-04-25 @ 22:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0