paniiiiiiik

3 veckor kvar till jag konfirmerar mig !

och det stora problemet är att jag inte hittar någon snygg klänning ! :(
vad ska jag ha på mig !

jag vet 2 stycken på nelly , men oftast är inte klänningar lika snygga på bild som i värkligheten , och jag är vädigt kräsen !
jaja kankse ska beställa dem och se hur dem är , annars får dem åka tillbaka igen !
bara det jag vet ju inte om dem hinner komma ?

åh jag orkar inte...




sen är jag så trött på alla falska personer , inget är som jag hade tänkt från första början med min konfa och mitt sätt att konfimerar mig , finns ju olika sätt ! ska berätta mer om detta snart , men det är något som värkligen gör mig ledsen ! '

men jag är jätte glad att jag visa vänner jag vet att jag kan lita på , tack allihopa som stötta mig , det kommer jag alltid ihåg ! puss och hej leverpastaj !


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Synd att jag ä borta då man ska till england :( Annars hade vi kunnat åka :) <3333333

2011-04-27 @ 21:39:04
Postat av: becka

åh du älskade vän , det är min dröm !

älskaaaaaaaaaaar dig !<333333333333333

2011-04-28 @ 20:11:29
Postat av: Viktoria

Loveu2!!! <3333

2011-04-29 @ 15:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0