Måndag !


skola ingen skola idag :D


började dagen med att mötta upp elin på stationen , sen åkte vi till center syd !
dock glömde vi att ta biljetten ( får inte betalt av skolan annars) men det är ju inte så mycket pengar ;)
gick till praostället och var där , idag vek vi mest jeans och tröjor , kanske låter chill men det var ganksa jobbigt ;)
ja sen fick vi sluta 2 timmar tidigare , så jävla skönt :D

sen skulle vi ta bussen hem , glömde fråga om biljett då med ;)
men så satt vi där och snacka i typ 10 min , tills jag upptäcker att vi åker på fel håll ?
och sen lite senare stannar bussen på samma ställe där vi började , alltså på center syd :P
hahahaha så vi trodde vi hade missat hoppa av , men jag vet faktiskt inte om vi gjorde det ? kankse ?
fast ja vi fick ta en annan buss , vi kom hem iaf !

imorgon
ska vi dit igen , fast tror det blir lite roligare då :)
och vi börjar senare än vad vi skulle , älskar dem som jobbar där ;)

måste visa en ring jag köpte på lunchen , dör så snygg !

Dålig outfit bild , tyvärr ...




puss !
hoppas alla ni andra också njuter av praon , man slipper ju skolan i 3 veckor :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jättefin ring! <333

2011-04-05 @ 16:55:25
Postat av: Becka

Naaw tack älskling :)<33

vi måste va någon dag :)

2011-04-05 @ 18:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0