Livet är inte alltid perfekt !

Just nu orkar jag inte blogga! Inget som har hänt ,, bara något med mig själv ! Det är ingen som har gjort mig något heller ! Idag har jag insett hur lite jag tror på mig själv . Det var först när en sa till mig "du kan när du vill" Jag ville inte tro att det var så ..... Jag vill vara den som försöker hela tiden , men idag orkade Inte jag . Jag vet inrest inne att jag kan , men jag ger upp innan jag försökt Tyvärr ! Från och med nu ska jag bättra mig och faktiskt försöka först ! Jag behöver någon som säger att jag kan och det var någon som gjorde det idag Och jaaa det gick ! Idag börjar det , jag ska skärpa mig och inte bara Skita i det ! Åhhhh varför har jag inte insett att jag kan om jag vill , måste hitta min Vilja ! Jag ska hitta den ! Förlåt mig , men jag orkar inte längre att inte ens försöka , dåligt av mig ! Nu ska jag börja på riktigt , jag lovar !

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Du spelar superbra! Hade jag spelat hälften så bra som du gör skulle jag var sååå himla lycklig!! :) <333

2011-04-07 @ 21:29:55
Postat av: Becka

Åhh vicki du spelar så mycket bättre än mig ,

Du försöker och funkar det inte testar du något annat :)

Du äger mig !

Jag testar inte ens ...

2011-04-07 @ 22:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0