hemmmmmmmma aah

Hejj Hejj !
hoppas alla haft en bra valborg , säger man så ?
jaja jag kom precis hem !
vi hade det sjukt bra , fast när vi skulle kolla på my så såg vi typ ingenting , syyynd !
men sen stack jag,alice,my,linnea och elin till pream och köpte kakor och godis !
jag äter ju inte godis ;)
sen köpte jag och linnea enegie dricka , bara för att dem andra inte får köpa det ;) hahahhahah...
ja vadf ska man mer berätta , ni får INGA bilder från ikväll/natt :)

nähä nu är jag skit pigg och helt glad !
vad gör man mitt i natten om man inte har något att göra ?
äter sig tjock ? haha nä jag är redan cp mätt .

jag börjar ana att jag är en redig tidsoptimst , kommer faaan allllllltid försent .
fast det händer nästan alltid saker när jag ska sticka , som idag hade jag inga fickor till det jag skulle ha med mig
så satte på mig ett par short och va fan knappen var lös och trilla av , men jag slängde på mig dem ändå , heheh ;)

nu ska jag underhålla mig med big brother avsnitt jag missat ;)
pööööööööööööööööözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0