HEMMA

Hej bloggläsare !

förlåt att jag knappt bloggat i helgen.
men jag har ju inte hunnit , finns mycket att göra i göteborg :)

 ni som har läst ändå , vet att jag har varit på ett skit rolig ställe !

 haha när vi åkte dit så råkade pappa avslöja att ullared
 låg kankse nära , så jag försökte tjata att vi skulle åka dit
på hemvägen , men pappa hatar ullared så han sa blankt nej !

men min snälla pappa , åkte faktiskt dit på hemvägen !
bara för att jag och mamma ville :)
desutom på sin fördelsedag , åh han är så snäll min pappa (LLLLLLL)
fast han följde såklart inte med in , haha ;)

men mamma och jag skyndade oss , så vi hann på 1 h , fattar ni ?
snabba var vi , fast vi kolla inte så mycket på kläder , dem är ändå så fula ;)

 jaja jag älskar min pappa iaf ! <3

 idag jag ska lägga in lite bilder på saker jag köpt ! både från göteborg & ullared .

ska lägga in bilder till datan nu , så snart kommer bilderna upp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0