/becka

Hejsan !

 Förlåt för inlägget under , men jag var så sjukt missnöjd med mig själv
! det var en match som låg bakom ;)


 jaja idag har min dag varit mycket bättre :)
Som vanligt så åkte jag och elin till märkesmagasinet !
tror inte ni är så intresserade av vad jag har gjort idag , hehe ?

jaja idag så intervjuade jag och elin en anställd !
om vi var nervösa ... ;P
fast vi klarade det !!!!

idag är min träning inställd , yeeeeeeeeeeeee :D
fast skulle dock behöva det , har ju ätit på donkan 4ggr denna veckan , tjockisen !

idag har jag varit duktig har städat nästan hela mitt rum , till och med våttorkat ! inte likt mig

menmenmen jag har ju sparat det svåraste till sist nämlig lite "läxor" , ja vi har lite läxor nu med praon , sen har jag mycket
moppe teori ;(



sista dagen på prao platsen imorgon , buhuhuhuhuh !
jag vill inte praoa nästa vecka , hellre dör jag ...
nä men jag vill inte praoa helt själv , vågar inte !
Rebecka kommer faaaaaan dö , jag lovar , JAG VILL INTE LÄNGRE ..............

i 9an ska jag och elin prao tsm igen , det har vi lovat :D<333
bara för att vi är så fega , yeeee ! <3


pusshaj !

Kommentarer
Postat av: viktoria

Jag är så avundsjuk på dig! Du kan ju äta på mcdonalds hundra gånger för att du är så smal. Lyckos! <33

2011-04-07 @ 21:34:53
Postat av: Becka

Nej vicki du är så gullig :)<33

haha dagens skämt ! ;)

2011-04-07 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0