Becka shoppar !

ser fula ut , men mycket snyggare irl ;)
snyggt att ha jojo kortet i !!
åh så snygga :D


jag är nöjd med mina köp idag !
det var svin kul med vicki , fast det är det alltid ju :)
fast jag hatar att vi alltid skämmer ut oss , hahahah !
dagens :
vicki letar efter ballerina skor , jag hittar och pekar samtidigt som jag säger fast dem var ju inte fina . Och då får jag två konstiga blickar från två främande personer , och upptäcker att dem provar just dem skorna ;)
juuuuuuuuuust me !

OCH

jag och vicki står och ska köpa glass och på skoj berättar vi för varranda vems glass som är onyttigast och vem som kommer bli tjockast , hahahaha och så kollar vi framför oss så står där en as fet man :D haha och jag menar värkligen tjock , så står vi där och skämtar om fettma ;)

det var en liten del av det som hände bara idag !
sen började en telefon försäljare snacka med oss ...

han: Heej !
vicki: Hej !
han:hur gammla är ni ?
jag: haha 15
(jag och vicki fortsätter gå och skiter i han)
han: eh vill ni ha en ipohne?
vi : har redan !!!!!
hahahahahah dissen där ;)
åh vad vi äger vicki :D<33333333333

tror ni märker att vicki gör mig på bra humör va ? <3

imorgon ska jag shoppa igen fast med mammsen, sen kvällen blir det vänner ! ;)

pusshaj din jävla get !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0