Bäst på att blogga ju ;)

halli hallå !

sorry för låg update , men jag hinner inte riktigt med allt jag vill !
jag vill träffa mina vänner och sola , men vi får så mycket läxor , uhhhhh !
blablabla orkar inte med skolan längre ...

sen hatar jag värkligen personer som sprider rykten och hittar på saker hela tiden
och varför är folk så dumma och går på det ?
om det är något så snacka irl istället , jävla fegisar !
Sen kommer någon och frågar , fattar inte folk att sanningen kommer fram ?
jag orkar inte med avundsjuka personer längre ...
jag har aldrig brytt mig om sånt , men nu är det någon som är så onödigt , det som skulle bli så bra blev bara skit ....
lovar ska snart berätta vad det hela handlar om men jag orkar inte skriva allt på en gång !
jag bara förbereder er lita ? hahahaha jag kan inte lossas att jag inte bryr mig , för det gör jag !!
falska personer är hatade av mig -.-

hehe visst är jag så uppmuntrade ;)

nä men nu fan ska jag sluta tänka på det , funderar på att ta bort facebook , för att jag inte orkar med folket där , absolut inte alla där finns jätte många snälla och underbara person ! <3

imorgon ska jag träffa vicki och vi ska shoppppppppppppppa :D
fast vi har inte riktigt bestämmt var än ? hehe ;)

jaja lördag är det valborg !
jag ska först shooppa med mamma och kolla på konfa klänning ;)
sen ska jag träffa vänner på kvällen .

söndag ?
jaja det ska bli redigt kul iaf , måste tänka på annat nu ! :D
jag trodde jag hade kommit över det , men tydligen inte .
haha jaja mina vänner gör alltid mig på bra humör !! tack <3

puss på er lovers !

ska lägga in bilder alldeles strax !


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Du vet att jag finns!! <33333333

2011-04-28 @ 21:04:12
Postat av: becka

ja det vet jag :)

du är bäääääääst <33333333333

du gör mig på så bra humör alltid ALLTID !

du strålar ju alltid av glädje älskling ! <3

2011-04-28 @ 23:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0