Andra dagen !

Choooooooooooo !


har ju faktiskt inte berättat var jag praoar , denna veckan är det på märkes magasinet ;)
idag fick vi göra lite mer  !

om ni vill veta så fick jag & elin vars en sån här , skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit god :D




Köpte inte så mycket idag , hann inte gå där så mycket ;)
köpte ett nagellack  sen hittade jag en snygg tröja , köper nog den imorgon !
hittade två andra också , kankse blir dem också ?


idag kom jag ihåg att skriva om praon , man ska typ skriva efter varje dag , och såklart glömde jag skriva om första dagen , hehe tur elin gjorde det :) <33

outfit today , tråkigt men ja !





när jag kom hem hade pappa köpt en sån här , jag har aldrig ätit det innan !
speciell smak men ändå god :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0